Telephone icon Τηλεφωνικές Παραγγελίες +30 2610 225 005
mini cart 0

Συχνές Ερωτήσεις

1. Ποιοί είμαστε?
Το www.classico.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου της Ελληνικής εταιρείας ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ & ΣΙΑ Ε.Ε. που εδρεύει στην οδό Μαιζώνος 87 στην Πάτρα. Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στον χώρο της εμπορίας υποδημάτων και δερματίνων ειδών από το 1979 και συνεχίζει την προσπάθεια της, πιστή στην ιδρυτικό της σκοπό για ποιοτική εξυπηρέτηση με συνέπεια και σεβασμό στον καταναλωτή.
2. Πώς μπορώ να αγοράσω, χρειάζεται να φτιάξω κάποιον λογαριασμό μέλους ?
Μπορείτε να αγοράσετε με τρεις τρόπους:
i. Να συνδεθείτε με τον λογαριασμό email σας.
ii. Να συνδεθείτε μέσω του λογαριασμού σας στο facebook.
iii. Με την χρήση της επιλογής αγορά ως επισκέπτης, χωρίς εγγραφή.
Σας προτείνουμε να εγγραφείτε σαν μέλος στο classicο.gr ώστε να ξεκινήσετε να προσθέτετε τα προϊόντα στην wishlist και να είναι πιο εύκολό να προχωρήσετε στην τοποθέτηση της παραγγελίας.
3. Πώς μπορώ να γίνω μέλος?
Για να γίνεται μέλος της κοινότητας του classico.gr θα πρέπει να εγγραφείτε κάνοντας χρήση της επιλογής νέος πελάτης όπου θα σας ζητηθεί να υποβάλλετε τα απαραίτητα στοιχεία για να ολοκληρώσετε την διαδικασία. Εφόσον επιθυμείτε να εγγραφείτε στην/στις υπηρεσία/ες του www.classico.gr συμφωνείτε: i)να μας παρέχετε αληθείς, ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που ζητούνται από το www.classico.gr στις σχετικές αιτήσεις για πρόσβαση στα περιεχόμενα/υπηρεσίες του και ii) να διατηρείτε και επιμελώς να ενημερώνετε τα στοιχεία εγγραφής του ώστε να παραμένουν αληθή, ακριβή, έγκυρα, ενημερωμένα και πλήρη.
4. Ξέχασα τον κωδικό μου,τι πρέπει να κάνω?
Εάν ξεχάσατε των κωδικό πρόσβασής σας ,απλά πηγαίνετε στην επιλογή Είσοδος και επιλέξτε το κουμπί Ξέχασα των κωδικό μου,αμέσως θα σας ζητηθεί να υποβάλλετε το email όπου θα σας σταλεί ο νέος κωδικός ανάκτησης.
5. Πώς μπορώ να λαμβάνω στο e-mail μου πληροφορίες για προσφορές και νέες αφίξεις του classico.gr?
Κάνοντας εγγραφή μέσω της επιλογής ως νέος πελάτης μένετε πάντοτε ενημερωμένοι για τα τελευταία νέα μας και αποκτάτε πρόσβαση σε νέες αφίξεις και αποκλειστικές προσφορές.
6. Πώς μπορώ να κάνω μια αγορά στο στην ιστοσελίδα σας?
Η τοποθέτηση παραγγελίας στο classico.gr είναι πολύ εύκολη υπόθεση , δείτε πως: i. Επιλέξτε μια από τις κατηγορίες όπως εμφανίζονται στο επάνω μέρος (Γυναίκα,Άνδρας,Designers,Νέες Αφίξεις,Outlet) και στη συνέχεια το είδος του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
ii. Επιλέγοντας το προϊόν που σας ενδιαφέρει αποκτάτε πρόσβαση στις υπόλοιπες φωτογραφίες του,στις λεπτομέρειες,στα διαθέσιμα μεγέθη,την τιμή,τη σύνθεση και τον μοναδικό κωδικό προϊόντος στην ιστοσελίδα μας.
iii. Επιλέξτε το μέγεθος και το χρώμα του προϊόντος και προσθέστε το στο καλάθι αγορών.Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία πρόσθεσης των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε,προχωρήστε στην επιλογή Ταμείο.
iv. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας αν δεν το έχετε ήδη πραγματοποιήσει ή επιλέξτε εγγραφή ως νέος χρήστης. Διαφορετικά υπάρχει και η επιλογή της συνέχειας ως επισκέπτης.
v. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και πληρωμής της παραγγελίας καθώς και την προτίμησή σας για παραλαβή από τα καταστήματα Classico ή αποστολή με courier στην διεύθυνση που μας έχετε ήδη υποδείξει.
Την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η αγορά, θα την προετοιμάσουμε με προσοχή και θα σας την αποστείλουμε το συντομότερο δυνατό. Επίσης, θα υπάρχει ενημέρωση από την πλευρά μας για κάθε ανανέωση της κατάστασης παραγγελίας.
7. Το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρομαι δείχνει να έχει εξαντληθεί,θα το παραλάβετε ξανά στο μέλλον?
Σε περίπτωση εξάντλησης του αποθέματος,μπορεί κατά περιπτώσεις να υπάρχει δυνατότητα εκ νέου παραγγελίας του κωδικού για να σας εξυπηρετήσουμε.Γι’αυτό παρακαλούμε επικοινωνείστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο Δευτέρα-Παρασκευή 9:30-18:30 στο 2610 225-005 ή μέσω μηνύματος στο [email protected] κι ελπίζουμε καταφέρουμε να σας το εξασφαλίσουμε.
8. Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω τηλεφώνου?
Το τηλεφωνικό μας κέντρο που λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 9:30-18:30 στο 2610 225-005 θα βρίσκεται πάντοτε με χαρά στην διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει και να σας κατευθύνει για παραγγελίες μέσω τηλεφώνου. Παρακαλούμε για δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση να γνωρίζεται τον μοναδικό κωδικό του προϊόντος όπως εμφανίζεται στο classico.gr.
9. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?
Εφόσον το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να προετοιμαστεί και να αποσταλεί η παραγγελία είναι πολλές φορές μικρότερο των 24 ωρών, παρακαλούμε σε περίπτωση ακύρωσης είτε αλλαγής του περιεχομένου της παραγγελίας ή διόρθωσης των στοιχείων παράδοσης να επικοινωνείτε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να αποφευχθούν τυχόν παρερμηνείες.
10. Πόσο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί για να παραλάβω την παραγγελία μου?
Η εταιρεία μας σας ενημερώνει με νέα ειδοποίηση για την αποστολή της παραγγελίας. Ο χρόνος παράδοσης που απαιτείται είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για αποστολές εντός Ελλάδος και 3-10 εργάσιμες ημέρες για αποστολές στο εξωτερικό.

Σημείωση:Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά τις εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης, και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με περιπτώσεις.(καιρικές συνθήκες, δυσπρόσιτες περιοχές ,απεργίες, αργίες, λόγοι ανωτέρας βίας)
11. Για ποιο λόγο ενημερώνετε πως το κόστος αποστολής είναι δωρεάν ενώ για την αντικαταβολή πρέπει να πληρώσω?
Προφανώς συγχέετε το κόστος αποστολής με το κόστος αντικαταβολής. Πρόκειται για δύο διαφορετικές υπηρεσίες των εταιρείων ταχυμεταφορών. Σας υπενθυμίζουμε πως τόσο στην πληρωμή με αντικαταβολή όσο και στους άλλους τρόπους πληρωμής το κόστος μεταφοράς είναι μηδενικό, οπότε αν θέλετε να αποφύγετε το επιπλέον κόστος αυτής της υπηρεσίας μπορείτε να εξετάσετε τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής.
12. Για ποιόν λόγο απορρίπτεται η συναλλαγή μου με πληρωμή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικήςκάρτας?
i. ΄Έχει παρέλθει η ημερομηνία ισχύος κατά την εκδοσή της. Παρακαλούμε ελέγξτε την ημερομηνία λήξης της κάρτας στο κάτω μέρος.
ii. Έχετε υπερβεί το διαθέσιμο πιστωτικό υπόλοιπο.
iii. Έχει γίνει εισαγωγή λανθασμένου στοιχείου, παρακαλούμε ελέγξτε ότι έχουν συμπληρωθεί σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
iv. Λόγω κακής ποιότητας του δικτύου σας ή προσωρινού σφάλματος του συστήματος επεξεργασίας των συναλλαγών. 
13. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα?
Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι απόλυτα ασφαλή και εμπιστευτικά και δεν πρόκειται να τα μοιραστούμε αν δεν υπάρξει πρώτα η συγκατάθεσή σας ή δεν μας ζητηθούν από τον Νόμο.
14. Πώς θα πακεταριστεί η παραγγελία που μόλις πραγματοποίησα?
Κάθε προϊόν συσκευάζεται με προσοχή, σε προστατευτικό κουτί Classico που χρησιμοποιεί η εταιρεία μας ώστε να διασφαλίσουμε την εξαιρετική κατάστασή του κατά την μεταφορά. Πρόσθετα υλικά της εταιρείας παραγωγής όπως ειδικές συσκευασίες ή σακούλες θα συμπεριλαμβάνονται εφόσον μας τις παρέχει ο προμηθευτής.
15. Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει, γιατί?
Τα πιθανά αίτια καθυστέρησης της παράδοσης ενδεχομένως είναι:
i. Ελλιπή στοιχεία παραλήπτη.Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μας είτε με μήνυμά σας στο [email protected] είτε τηλεφωνικά στο 2610 225-005.
ii.Μη διαθεσιμότητα προϊόντος.Σε αυτήν την περίπτωση, αρμόδιος εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει καθώς και για να σας προτείνει οποιαδήποτε εναλλακτική λύση που σας βρίσκει σύμφωνο/η.
Σημείωση:Οι αποθήκες μας λειτουργούν σύμφωνα με τα ωράρια καταστημάτων.
16. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα και ποιο είναι το κόστος?
Διατηρείτε  το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής δωρεάν και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας.
17. Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής?
Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο κατάστημα ή συνεργάτη της ACS courier στην περιοχή σας και αφού έχετε συσκευάσει το δέμα επιστροφής (για καλύτερη διασφάλιση του περιεχομένου,παρακαλούμε χρησιμοποιείστε το χαρτοκιβώτιο στο οποίο σας απεστάλη το προϊόν) να το παραδώσετε για επιστροφή στην εταιρεία μας
Η εταιρεία μας δεν θα κάνει δεκτή οποιαδήποτε επιστροφή την βαραίνει με κόστος αποστολής και πραγματοποιείται με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών εκτός της ACS courier. Επίσης απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, πλήρες στην συσκευασία του και χωρίς καμία φθορά,ακριβώς όπως το παραλάβατε καθώς και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις που το συνοδεύουν (π.χ. σήμανση γνησιότητας, barcodes, υλικό marketing).
Παρακαλούμε λάβετε υπ’ όψιν σας ότι σε όσα επιστρεφόμενα προϊόντα διαπιστωθούν ελαττώματα (π.χ.σημάδια,γρατζουνιές,φθορές χρήσης) και δεν είναι σε κατάσταση να μεταπωληθούν, δεν υπόκεινται στους όρους αλλαγών ή επιστροφών και θα αποστέλλονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα.
Γι’αυτό τον λόγο συνιστούμε να δοκιμάζετε τα παπούτσια σε καλυμμένες και καθαρές επιφάνειες ώσπου να βεβαιωθείτε ότι τελικώς θα τα κρατήσετε. Όσον αφορά τα υπόλοιπα προϊόντα θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να μην έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια που τα συνοδεύουν.
Οι συσκευασίες των επιστρεφόμενων ειδών θα πρέπει να είναι αυτές που συνόδευαν αρχικά τα προϊόντα και να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση καθώς αποτελούν μέρος των προϊόντων και οποιαδήποτε φθορά αυτών καθιστά το προϊόν ακατάλληλο προς επιστροφή. Επιπλέον οφείλετε να συμπεριλάβετε και τα φορολογικά έγγραφα (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, ΔΑ-Τιμολόγιο). Κάθε επιστροφή πραγματοποιείται προς την παρακάτω διεύθυνση:
Classico
Μαιζώνος 87, 26221
Πάτρα,Αχαϊα,Ελλάδα
τηλ. (+30) 2610 225005
18. Τι χρειάζεται για να κάνω την αλλαγή στο προϊόν που αγόρασα και ποιο είναι το κόστος?
i. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2610 225005 ή ηλεκτρονικά στο [email protected] και να μας υποδείξετε το προϊόν που επιθυμείτε και εφόσον είναι διαθέσιμο,να δεσμευτεί ώστε να γίνει αλλαγή.

ii. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια νέα ηλεκτρονική αγορά και να σημειώσετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας τα στοιχεία της προηγούμενης,που θέλετε να αντικαταστήσετε(αριθμό παραγγελίας,ημ/νία,κωδικό προϊόντος). Στην περίπτωση κατά την οποία το νέο προϊόν είναι μικρότερης αξίας, το ποσό του υπολοίπου δεσμεύεται για μελλοντική χρήση ή επιστρέφεται. Σε κάθε άλλη περίπτωση γίνεται πληρωμή της διαφοράς κατά την αποστολή.
Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή μια αλλαγή ισχύουν οι όροι επιστροφών. Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τα έξοδα της πρώτης αλλαγής, εφόσον πάντα γίνει μέσω της ACS courier.Σε περίπτωση εκ νέου αλλαγής στο πλαίσιο της ίδιας παραγγελίας το κόστος είναι 5,00€.
Προϊόντα που περιλαμβάνονται στην κατηγορία OUTLET αλλάζουν μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας και επιβαρύνονται με κόστος αποστολής 5,00€.
Σημείωση: Για την αλλαγή των προϊόντων ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή κάθε κωδικού.
19. Η επιστροφή χρημάτων πως γίνεται?
Η εταιρεία μας προβαίνει σε επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο είδος πληροί τους όρους των επιστροφών εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ελέγχου. Αναλυτικά κατά περιπτώσεις πληρωμής και αφού έχει προηγηθεί ενημέρωση από πλευράς του πελάτη, η επιστροφή γίνεται ως εξής:
i) Αντικαταβολή: Τραπεζική κατάθεση του ποσού της αξίας αγοράς του προϊόντος σε λογαριασμό (ΙΒΑΝ, Ονομ/νο Δικαιούχου) που θα μας υποδεικνύεται από τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο [email protected]
ii) Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα: Απευθείας αντιλογισμός του ποσού της αξίας αγοράς του προϊόντος στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
iii) Paypal: Επιστροφή του ποσού της αξίας αγοράς του προϊόντος στον λογαριασμό χρέωσης. iv) Τρ.Κατάθεση: Τραπεζική κατάθεση του ποσού της αξίας αγοράς του προϊόντος σε λογαριασμό(ΙΒΑΝ, Ονομ/νο Δικαιούχου) που θα μας υποδεικνύεται από τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected].
Σημείωση:Προϊόντα που ανήκουν στην ειδική ενότητα “Outlet” δεν υπόκεινται στους όρους επιστροφής χρημάτων.
telephone icon
Loader